zondag 1 januari 2012

Gratis Fotoshoot ter waarde van 121 euro

Om wat reclame te maken voor mijn fotostudio te Grimbergen, organiseer ik zoals elk jaar een wedstrijd waarmee je een Gratis Fotoshoot kan winnen ter waarde van 121€.

Hoe kan je winnen? Heel eenvoudig!

Schrijf een commentaar op dit artikel (klik op "reacties") en vertel ons waarom JIJ een gratis fotoshoot wenst. De inzending die ik het interessantste vind, wordt beloond. Schrijf ook wat voor een shoot je wenst.

Je mag gerust voor iemand anders meespelen (leg dan wel even uit waarom je wil dat die persoon een gratis shoot krijgt) maar je mag maar één keer meespelen. Dus geen 20 reacties achterlaten voor je 10 neefjes, 6 nichtjes en 4 vriendinnetjes aub!

Praktische info:

1. De wedstrijd is open voor iedereen, minderjarigen hebben wel schriftelijke toestemming nodig van hun ouders.

2. De prijs is een fotoshoot in onze studio in Grimbergen. De shoot duurt ongeveer 1,5 uur en na afloop krijgt de winnaar een CD met 100 geslaagde foto's in hoge resolutie.

3. Om mee te doen, klik je onderaan dit bericht op "reacties" en schrijf je waarom jij (of de persoon voor wie je meespeelt) een fotoshoot wil. Leg ook uit wat voor een shoot je wenst. Je kan kiezen uit de volgende soorten: Portret, Fashion, Glamour, Lingerie, zwemkledij, topless (+18), naakt (+18), onherkenbaar naakt(+18)

Bij "plaast reactie als...." Kies je "Naam/URL" en vul je je naam of nickname in. Plaats in de reactie ook je email adres (zal niet getoond worden op de site) zodat de winnaar gecontacteerd kan worden. Als je lid bent van Yunomi, Gratiz of Prijsvragenforum, geef dan ook even je nicknaam daar.

4. De prijs is niet omzetbaar in geld, en blijft 1 jaar geldig. De concrete afspraak wanneer de shoot doorgaat wordt door fotograaf en model in onderling overleg afgesproken.

5. De wedstrijd loopt tot 14 februari 2012. De winnaar wordt ten laatste 2 weken later verwittigd.

6. De foto's blijven eigendom van de fotograaf, en hij kan ze gebruiken op zijn website (in overleg met het model).

37 opmerkingen:

  1. Ik zou graag eens een fotoshoot winnen van mijn 2 kleinkinderen Mauro is 2,5 jaar en Finn 7 maanden.Zou het echt leuk vinden eens een foto te hebben van hun beide die héél leuk is voor in mijn living te showwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het fantastisch dat je mensen deze kans aanbied! Een maand geleden had in een fotoshoot laten doen met mijn vrien en alle foto's waren mislukt omdat de fotografe per ongeluk het geheugenkaartje had gewist. We hebben 150€ moeten betalen maar geen enkele foto gekregen.Daarom zou ik dit dus willen winnen. Ik kies voor Glamour!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag eens een fotoshoot doen met mijn parnter en onze schattige beagle Loki. Hij is zo lief en we willen ons gezinnetje wel eens vastleggen op foto. Mijn vriend is werkloos voor de moment en op die manier kan ik hem eens verrassen in deze moeilijke periode.
    Yunomi nickname is Melanie vdp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag een fotoshoot laten doen om mijn zoon en ik te vereeuwigen en deze in een kader te plaatsen voor in mijn living

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Ik zou graag een fotoshoot winnen voor mijn vriendin. Ze zegt steeds dat ze lelijk is wat helemaal niet zo is. Ik wil haar het tegendeel bewijzen via deze shoot. Ze is 20 jaar en ik zou haar dan als verrassing de soort shoot laten kiezen.

    Mvg Y.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Hey Thorgal! ;)

    Deze actie vind ik nu echt (elk jaar opnieuw! ;)) super!! :) En ja hoor, ook ik (Natje_9999 op 't prijsvragenforum, op Gratiz en op Yunomi! ;)) waag graag een kansje! :)
    Waarom? Omdat het altijd al een droom is geweest om eens model te mogen spelen, omdat ik de ervaring eens wil meemaken (once in a lifetime! ;) Moet je dus echt eens gedaan hebben! ;)) en omdat ik graag nu eindelijk eens mooie professionele foto's van mezelf wil zien in plaats van de kiekjes die familie, vrienden of ikzelf nemen en die steevast op Facebook verschijnen! :)
    Bovendien vieren mijn vriend en ik in april onze vijfde verjaardag samen en het lijkt me leuk om hem dan een mooie foto van mezelf te kunnen geven, want als vrachtwagenchauffeur zit hij dikwijls in het buitenland en dan heeft hij tenminste een mooie foto van mij om mee te nemen in plaats van het pasfotootje van jaren geleden dat hij nu overal meezeult! ;)

    Voila, ons Natje duimt alvast! ;)

    Mercikes voor deze geweldige kans Frank! :)

    Groetjes,
    Nathalie
    (Natje_9999)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou dit graag winnen voor mijn dochter van 9. Zo voelt ze zich een dagje model en kan ze achteraf een mooie foto kado doen aan oma!
    Ik zou portret zien zitten, maar zij zelf waarschijnlijk glamour :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Omdat het via Traderoom niet lukt om iets te ruilen voor een fotoshoot door jou en ik mijn ventje eindelijk overtuigd heb om eens een familieportret te laten nemen.
    Marientje1980

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vertenten Ronny
    Ik zou dit graag winnen als verrassing voor mijn dochter die op 1 Februari 18 jaar wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MIJN NEEFJE FOTOGRAFEREN IS NU 12 JAAR EN IS SERIEUS AAN HET VERANDEREN ZOU WAT FOTOS WILLEN VASTLEGGEN
    SILVIE

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik zou mijn vrouw willen verrassen met een leuk valentijnkado. Een fotoshoot (glamour of lingerie) ziet ze zeker zitten (en ik ook) haha

    naam: Dolf Verroen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou graag een kansje wagen voor mijn dochter. Zij is zwanger en zou graag zwangerschapsfoto's laten maken. Ze is nu pas 5 maanden, dus we hebben nog eventjes tijd.
    Het zou tof zijn als ik dit als verrassing kon geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou graag een fotoshott winnen voor my en myn dochter Marine van 3 jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wou allang een soort fotoshoot doen maar heb nooit geweten wat je daar allemaal voor moet hebben . Ik zou dit graag doen voor mijn eigen .
    Ik zou gaan voor glamour & fashion .

    Vriendelijke groeten...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had graag meegedaan voor het portret...
    We hebben vorig jaar een huisje gekocht en we missen nog één/twee foto's op doek van onze 2 lieve kids. Omdat we nog steeds niet zelf de geknipte foto hebben kunnen maken, zou het super zijn moest een fotograaf voor ons de perfecte foto kunnen maken...
    Lid Yunomi + gratiz : Perregert

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben gewoon benieuwd of ik zou plakken!
    Twijfel nog tussen glamour & fashion...ben man...niet meer zo jong....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Frank,
    A long time ago I had a first real super photoshoot experience and it was thanks to you ;-) so I don't think I will get another chance again this time ;-) I had already for a while the idea of a photoshoot with different music instruments and playing with them (but not really playing in the 1st sense, playing with the curves of the guitar for example, with the round shape of a tambourine etc ... ) ... Hopefully anyway I will put these ideas/resolutions into action some time or another... Kisses to you and your little family ... Anik

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou graag mijn dochter willen inschrijven. Een paar jaar geleden hebben we reeds een fantastisch geslaagde shoot laten doen. De foto's hangen nog steeds overal in huis !
    Nu, enkele jaren later, wat kilo's lichter, wat ouder, knapper (?), een vriendje rijker, langer haar, ... zou het enorm leuk zijn terug een reportage te laten maken.
    Frank, je hebt al wel door dat het over Kiki gaat zeker ? We duimen op succes,
    Groetjes, Petra & co

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou zo graag een fotoshoot laten doen van mijn zoon Quentin, die nu 15 jaar is. Hij volgt lichaamelijk opvoeding en sport en dit gedurende 9uur op één week. Hij speelt ook voetbal met 3 trainingen per week plus 1 match.Vroeger deed hij aan zwem competitie. Met al dat sport, heeft hij een prachtig lichaam opgebouwd, mooi schouders en een prachtige borst en buik met spieren ( hij zegt altid dat dat zijn chocolade tabletten zijn!). Als hij uitgaat, draagt hij mooie kleren ( G-Star en Jack en Jones zijn zijn favourite merken). Ik zie hem meer een fotoshoot doen met fashion, zwemkledij of eventueel mannen lingerie. Persoonlijk, en ik ben niet alleen, vinden Quentin een ferme fiere gast, die door iedereen geliefd is, en zeker geen dikkenek....Hij heeft door al dat sport een echt mooie lichaam gekregen. Het zou voor hem een mooie veraassing zijn,mocht hij uitgekozen worden.Hij heeft de toestemming van mij en zijn vader om hieraan mee te doen. Dank U.
    Met vriendelijke groeten,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik ben 5 maanden zwanger en het buikje begint al te komen...misschien kunnen we binnen een maand of 2 een schoot hebben?

    Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik weet nog niet voor wie ik meespeel, maar ik heb heel wat vriendinnen die héééél gelukkig zouden zijn met zo'n shoot. Als ik win zou ik de shoot geven aan de liefste onder hen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou graag voor mezelf meespelen. Ik heb 1,5 jaar geleden een huisje gekocht nadat mijn relatie beëindigd was en ik heb gedurende maanden niets anders gedaan dan bezetsel verwijderd, muren afgebroken, de vloer eruitgehaald, ... gelukkig wel met de nodige hulp. 2011 stond dat ook vooral in het teken van de afbraak: echte mannelijke werkjes dus. 2012 staat dan weer in het teken van de opbouw: beetje bij beetje zal mijn huis herrijzen uit het stof en is het weer tijd voor echte vrouwelijke dingen.Zo'n fotoshoot (glamour) lijkt me daarbij helemaal fantastisch. Bovendien zou zo'n foto wel een erg leuk cadeautje zijn voor de man die verantwoordelijk is voor vlindertjes in mijn buik.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zou graag samen met m'n zus een fotoshoot laten doen. Zij is zéér onzeker wat helemaal niet nodig is. Door omstandigheden is zij erg vermagert en ik erg verzwaard en dit zou haar misschien een duwtje in de rug geven om het leven een beetje zonniger in te zien!! Wij zijn 52 en 57 jaar dus absoluut niet peep meer hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zou super graag een fashionfotoshoot winnen. Het afgelopen jaar ben ik meer dan 10 kilo vermagerd en mijn zelfvertrouwen is 10 x gestegen. Ook ben ik opnieuw een relatie begonnen met mijn ex-vriend en het loopt heel goed. We waren elkaar onderweg kwijt geraakt en hebben elkaar gelukkig weer gevonden. De fotoshoot zou een ideale bezegeling zijn van mijn herwonnen zelfvertrouwen, gewichtsverlies en nieuwe relatie. Groetjes, Jolien (megajoll op de 3 fora) -

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heyy !!! ik zou heel graag een fashionfotoshoot willen doen samen met mijn beste vriendin (we zijn beiden 19jaar ) omdat wij zo'n goede vriendinnen zijn moet dit zeker vastgelegd worden als een eeuwige herinnering! Ook zou dit een grote verrassing zijn voor mijn vriendin, aangezien ze dit altijd al eens heeft willen doen !
    ALvast bedankt !:D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil graag voor mezelf een Glamourshoot winnen. Waarom? (Lange uitleg.)

    Wel, mijn moeder hangt graag foto's van haar kinderen in het huis. Of toch in ieder geval van mijn grote zus en kleine broertje. Mijn broertje staat op twee portretfoto's in de hal en de living. Mijn zus staat daar dan weer op drie verschillende foto's. Waar ik dan ben? Goede vraag. Ik sta namelijk enkel op een familiefoto in de hal, als 8-jarige (Nu ben ik 22).

    Nu heeft mama de living pas heringericht, en er is een plaats boven de zetel waar ze nu een nieuwe foto wil hangen. Eerst wilde ze nog een foto van ons drieën samen laten maken, maar dat wil mijn kleine broer niet, dus dat gaat niet door. Daarna besloot ze nog een foto van de trouw van mijn zus te laten vergroten, waarop ik voorstelde om eindelijk eens een foto van mij op te hangen. Ze deed alsof ze dat wel een leuk idee vond, maar dat vond ze dus duidelijk niet.

    Nu weet ik dat dat is omdat mijn moeder mij het "lelijke eendje" van het gezin vindt. Dat heeft ze vaak genoeg duidelijk gemaakt, net zoals ik heb gezegd dat ik mij wél goed voel in mijn vel. (En er zijn ook genoeg andere mensen die mij niet de lelijkste vinden :P) Dat wil ze echter niet aannemen, en als ik niet zelf voor een foto zorg, zal het dus waarschijnlijk wel weer een foto van mijn zus worden. Mijn studentenbudget laat dit echter niet toe, dus deze shoot zou mij eindelijk de kans geven mama eens te laten zien dat ik ook goed op foto's kan staan!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zou graag een gratis fotoshoot winnen, voor mijn ouders, samen met hun kleinkinderen. Zij plaatsen zich steeds op de achtergrond voor ons, ze verdienen het om nu eens voor de lens gebracht te worden. Hen in de schijnwerpers te zetten, en dit met hun kleinkinderen zou voor hen onbeschrijflijk zijn. Zij die zich steeds voor hen wegcijferen. Ik verkies een portret.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Just to have some nice pics, crazy mom with crazy daughter :)

    Grtjs
    De Smedt Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik zou graag deze photoshoot willen winnen omdat ik vaak te horen krijg dat ik onzeker ben. ik ben totaal niet onzeker, maar aangezien het zo word gelegd, wil ik het best bewijzen. dus dat wil ik doen met een photoshoot. het komt veel voor in je dagelijks leven, je word ermee gelablet, en ik heb daar verschrikkelijk last van, dus ik hoop dat u mij daarmee kunt/wilt helpen.
    soort shoot: glamour
    groetje; Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil een photoshoot , waarom ik het wil hoor vaak van me vrienden dat ik mooi ben en goed kan pozeren . Daardoor wou ik photoshoot om me mooi heid Te laten zien . En in hun kan vertouwen om me zelf in het Echt als modelte voelen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben zelf mee fotografie bezig en trek heel graag mensen en ook natuur. Maar ik word zelf ook graag gefotografeerd en wil hierdoor zekerder worden van mezelf en mijn lichaam. Daarom dat ik dit heel graag eens zou willen doen. Om eens fier te kunnen zijn op mijzelf, op hoe ik ben.
    Daarom zou ik het thema topless, of glamour.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik zou graag een fotoshoot voor julie willen doen voor reclame of iets maakt mij niet veel uit !
    ikheb er ervaring mee groetjes! jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik probeer al een tijdje model te worden maar dat gaat heel lastig omdat ik geen officele foto`s heb, ik wil graag model worden omdat ik me soms onzeker voel en ik geloof dat ik door model te worden een beter zelfbeeld van me zelf krijg en een paar vrienden zijden dat ik het gewoon moest proberen ik had volgens hun best kans om model te worden, ik zou graag een portret fotoshoot willen winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik en mijn vriendin willen al heel graag een fotoshoot doen we willen een hele mooi fotoshoot doen anders komt het er nooit van :( hopen dat we winnen !!!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zou super graag ervaring opdoen qua de modellen wereld... Mijn droom is een gratis fotoshoot... Mijn email-adres is:
    ankebol@hotmail.com
    En ik woon niet ver van grimbergen.

    groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik zou graag een fotoshoot voor mijn
    zus en zwager willen. Mijn zus en ik hebben een moeilijke periode qua misbruik achter de rug.
    Ik heb haar vaak over photoshoots horen praten dus dit leek mij de ideale verassing.
    Haar vriend heb altijd voor ons klaar gestaan.
    Het zou me ook wel leuk lijken als het een
    'stelletjes' fotoshoot word. Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hallo normaal bekijk ik geen website zoals deze maar ik was zo even aan het kijken voor mijn dochter van 12 jaar
    en dit lijk mij een leuk iedee om haar dit te laten doen
    helaas zitten wij nou wat krap bij kas maar wij zijn niet zielig wij gaan gewoon door alles komt goed toch.
    Nu lijk mij dit de aangewezen schoot voor mijn dochter ze wil graag een glamour schoot hebben van zichzelf
    Ze is 170 cm lang en weegt 54 kilo (even aan haar moeder gevraagd )ik weet dat niet uit mijn hoofd echt een man !
    Ik hoop voor iedereen een goede afloop van deze wedstrijd
    gr maurice
    fam.wuyts@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen